Eigenschappen Poly G10-T Elite Service

1-jarige support licentie

Voor Poly Studio G40-T

Meest uitgebreide supportpakket

Vervangende hardware bij defect

Vast aanspreekpunt (Business Relationship Manager)

24x7 telefonische ondersteuning, 365 dagen per jaar

Contact met Remote Technical Support Engineer

Software-upgrade en -updates

Toegang tot online support

Maandelijks gebruiksrapport
Meest uitgebreide technische ondersteuning
Poly Premier Support is de technische ondersteuning van Poly op het hoogste niveau. Met dit contract kunt u dagelijks 24x7 (365 dagen per jaar) rechtstreeks contact opnemen met Poly voor technische support.
U krijgt een vast aanspreekpunt toegewezen die de gegevens verzamelt en rapporteert en u op de hoogte houdt van alle zaken omtrent uw product. Daarnaast is er een remote technical support engineer voor u beschikbaar die eventuele problemen oplost, ondersteuning biedt bij de uitrol van systemen of aanbevelingen doet voor uw organisatie. Indien gewenst, kan Poly maandelijks een rapportage voor u uitdraaien met een overzicht van de gemaakte calls en de gebruikersstatistieken voor uw product.
Ook blijft u met Elite Support up-to-date met de laatste software upgrades en updates. Mocht zich een probleem voordoen, dan neemt u eerst contact op met de technische support agent die de situatie zal beoordelen. Indien nodig krijgt u de volgende werkdag een vervangend model of onderdeel toegestuurd.